Yhdistyksemme

Hei!

Tervetuloa Jyty Siilinjärvi ry:n kotisivulle! Paikallisyhdistyksemme on yksi Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliiton – Offentliga och privata sektorns funktionärsförbund Jyty (entinen Kunnallisvirkamiesliitto KVL) noin 250 jäsenyhdistyksestä. Jyty edustaa kuntien, kuntayhtymien, seurakuntien sekä yksityisten ja mm. kolmannen sektorin palveluksessa olevia henkilöitä.

Jäsenyhdistykseemme voit liittyä, kun työnantajana on kunta, kuntayhtymä tms. Yksityisen tai muun työnantajan palveluksessa oleva voi myös liittyä yhdistykseemme, jos työnantaja noudattaa yksityisellä sektorilla olevia työehtosopimuksia. Työnantajan toimialueena voivat olla esimerkiksi kansalaisten perus- ja hyvinvointipalvelut.

Jyty Siilinjärvi ry valvoo jäsentensä ammatillisia etuja ja huolehtii omalta osaltaan jäsentensä työssä jaksamisesta järjestämällä monipuolista virkistystoimintaa. Jäsenyytemme tuo sinulle jäsenmaksuun kuuluvana etuna jäsenyyden työttömyyskassaan sekä mm. Ifin  jatkuvasti voimassa olevan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen.

Kotisivuiltamme löydät tietoa yhdistyksemme toiminnasta sekä yhteystietomme. Älä epäröi ottaa yhteyttä.

Tervetuloa mukaan yhdistyksemme toimintaan!

Päivi Heikkinen
pääluottamusmies